wtorek, 16 stycznia 2024

4-ty dzień

 Witajcie,

Jak mówiłam, tak zrobiłam. Postanowiłam nie rozwalać całkiem przemiany materii i jem, ale jakieś 200-400 kcal/ dzień i wliczam w to: jedną herbatę z łyżeczką cukru dziennie, szklankę soku. Do tego dużo wody i jakiś stały drobiazg np. 1 banan albo 2 mandarynki, garstka warzyw lub jajko na miękko. 

Ogółem unikam całkiem pieczywa, przetworzonej żywności. Efekt jest w tej chwili bardzo widoczny, bo schodzi mi nadmiar wody z organizmu (często byłam ostatnio spuchnięta, o co obwiniam cukier i pieczywo). W sobotę rano na wadze było aż 79,9kg, dziś, po 3 pełnych dniach jest już 77,4. Co więcej, naprawdę czuję się świetnie, lepiej, niż gdybym się głodziła samą wodą, bez witamin i minerałów. 

Planuję taką dietę utrzymać... tak długo jak długo dam radę. Boję się trochę, że po urlopie stres znowu spowoduje zajadanie emocji, ale na razie cieszę się małymi sukcesami.

Ostatnio często myślę o przeszłości, o tym, jaka byłam lekka i szczęśliwa ważąc 54kg i jak mnie to wtedy przytłaczało, do tego stopnia, że zeszłam jeszcze do 47.. Kiedy to było? w innym życiu. Miałam o 25cm mniej w talii, chudziutkie dłonie, mega chude nadgarstki, obojczyki wystające w sposób, jaki kojarzę z atrakcyjnością, kruchością. A co robię dziś? Walczę o wyjście z nadwagi i cieszy mnie każdy kg na minus.. echh, niech tam, byle do celu, czas i tak upłynie.

 



2 komentarze:

  1. hej. nie w innym życiu, tylko w innym okresie, młodości.. lata lecą, ciało się zmienia, metabolizm się zmienia, inne problemy inne zmartwienia, życie, dorosłość. tak już jest. najważniejsze to myślę pogodzić się z tym co jest teraz, a potem stworzyć nowe lepsze jutro :) i schudnąć znowu te 20 kg :) nie myśl o tym co było, tylko o tym co może być za miesiąc za dwa. // ja taką motywację co do diety niskokalorycznej znajduję na tumblr tam dużo "motylkowych" dziewczynek :D wsparcie jest, i rady :) życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio myślę o tym okresie, kiedy tak ładnie schudłam. Czułam się tak super pod względem fizycznym, jednak jak się jest lekkim to energii jest więcej i nie trzeba się zastanawiać,co założyć, bo wszystko dobrze leży.

    OdpowiedzUsuń